7. ruimte voor fietsers en voetgangers
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Om de aantrekkingskracht van het dorpscentrum te verhogen, zetten we in op een duurzaam mobiliteitsverhaal. Gezien de schaal en de grootte van het centrum mikken we daar in de eerste plaats op een ontsluiting voor voetgangers en fietsers.
Je kan geen nieuwe suggesties meer indienen.
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Parkeerplaatsen en betere doorgang voor mindervaliden
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Voetwegen zijn belangrijk
Voetwegen zijn belangrijk. Voorzie ook een goede/beveiligde fietsparking.
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Fietsers, voetgangers, maar wie nog?
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Voldoende parkeerplaats voorzien
Voldoende parkeerplaatsen voorzien, eventueel ondergronds, op niet te grote afstand van het centrum. Dat wil zeggen meer dan er nu beschikbaar is.
Ik denk aan meer dan 1.000 plaatsen in totaal, bv. in geval van festiviteiten.
Bestaat de mogelijkheid om met grotere parkeerplaatsen met shuttle te werken?
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Oversteekplaats Haachtsesteenweg aan Molenveldweg
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Fietsstraten en parking Dorpsstraat
Fietsstraten zijn alleen veilig als er GEEN auto's geparkeerd kunnen worden. De situatie zoals gekend in de Dorpsstraat is onveilig.
+ Waar moeten de bewoners parkeren?
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Muren kartonnage behouden aan Voetweg 79
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Langs de Haachtsesteenweg en nog veel andere grote banen zijn er fietspaden aangelegd maar waar zijn er voetpaden voor wandelaars?
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Veilige oversteekplaats ter hoogte Molenveldweg richting Kampenhout-Centrum
7. ruimte voor fietsers en voetgangers
Een duidelijke afbakening voor voetgangers en fietsers
7. ruimte voor fietsers en voetgangers