8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
De auto blijft nog steeds welkom in Kampenhout-Centrum maar moet zijn snelheid en rijstijl aanpassen aan het tempo van voetgangers en fietsers.
Je kan geen nieuwe suggesties meer indienen.
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Tweerichtingsverkeer in Dorpsstraat
Dorpsstraat: tweerichtingsverkeer om te vermijden dat auto's die van de Perksesteenweg komen door de kern van Kampenhout moeten rijden om de Brouwerijstraat te bereiken.
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Drempels i.p.v. bloembakken in Tritsstraat
Zeer hectisch en gevaarlijk verkeer in Tritsstraat vanaf kerk tot voorbij de bibliotheek! Geen signalisatie 30 km/u!
Zeer druk tijdens de spits, waardoor er file is door de bloembakken. Drempels zouden dit voorkomen.
Bij het begin en einde van de schooltijd rijden de mensen elkaar vast door de bloembakken. Ook in dit geval zouden bv. 2 drempels dit verhelpen.
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Stationsstraat richting F. Verstraetenlaan eenrichting richting centrum + randparking voorzien
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Groene parkings
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Eenrichting + meer parking
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Andere bestemming voor parking school
De parking aan de school in de Brouwerijstraat zou best een andere bestemming krijgen. De situatie is daar wat chaotisch en onveilig.
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Vermijd het aaneenkoppelen van verkeersverlagende maatregelen zoals eenrichtingsstraten
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Tiendeschuurstraat te lang voor fietsstraat?
Ik denk dat de Tiendeschuurstraat te lang is om er een fietsstraat van te maken ... Misschien zal dit ook een negatief effect hebben op de Spar, L'Origien, ... ? Is iets met nummerplaatherkenning dan niet interessanter?
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Situatie Tritsstraat - Brouwerijstraat wijzigen
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Elke weggebruiker evenwaardig en respectvol
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Auto's weren is het probleem verplaatsen
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Gemotoriseerd verkeer
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Verkeerscirculatieplan mag gedurfder
Globaal wel proficiat met het resultaat. Alleen het verkeerscirculatieplan lijkt nog het minst "gedurfd".
Uitgangspunten:
Beperken van het autoverkeer door het hart van Kampenhout Bewoners van de zone Tritsstraat - Brouwerijstraat géén 2 lussen laten doen + ze door het hart van de gemeente laten rijden.Oplossing: lussen creëren die ruimer zijn, bv. vanuit Haachtsesteenweg naar Brouwerijstraat - Tritsstraat terug naar Haachtsesteenweg en vanuit die grote lus kleinere lussen maken in het hart van de gemeente.
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Toekomstgericht denken
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Verkeersdrempels om snelheid te verlagen
30 km/u is oké, maar op bepaalde plaatsen zouden verkeersdrempels de snelheid ook kunnen verlagen.
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer
Overal 30 is niet realistisch
30 overal is niet realistisch. Hebben jullie al eens op een werkdag in uw eigen dorp rondgereden overdag? Er zijn zo goed als "geen" fietsers of voetgangers. Beperk die 30 bv. van 8 tot 9 uur, maar heel de dag is belachelijk. Ik vraag mij af wat de noodzaak is van 30 als er toch niemand op straat loopt.
8. een betere organisatie van gemotoriseerd verkeer